مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-15اجتماعي

هشدار هواشناسی یزد به کشاورزان در روزهای پایانی سال


هواشناسی استان یزد در مورد وزش باد شدید و کاهش دما در روزهای پایانی سال به ویژه به کشاورزان هشدار داد.

- هواشناسی استان یزد با صدور اطلاعیه سطح زرد در مورد وزش باد شدید و کاهش دما از پیش از ظهر فردا چهارشنبه 25 اسفندماه لغایت صبح جمعه 27 اسفندماه هشدار داد و اعلام کرد: طی این مدت وزش باد شدید و گرد و خاک و از بعد از ظهر پنجشنبه کاهش محسوس دما و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی طی صبحهای روز جمعه و شنبه وجود دارد.

هواشناسی در این باره به کشاورزان تمام شهرستانهای یزد نسبت به احتمال آسیب به سازه های موقت و گلخانه ها، آسیب به نهال های تازه کشت شده و احتمال سرمازدگی به محصولات کشاورزی هشدار داد.

در این باره استحکام سازه های موقت و گلخانه ها، استحکام نهال های تازه کشت شده با نصب قیم و تنظیم دمای گلخانه ها توصیه شده است.

گفتنی است، سرعت باد لحظه ای عصر دیروز در ایستگاه هواشناسی میبد 70 کیلومتر بر ساعت و دید افقی به 150 متر و گاهی به 20 متر کاهش یافت.

هواشناسی استان همچنین با تکذیب پیش بینی های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وقوع طوفان با سرعت 190 کیلومتر بر ساعت در ایام نوروز 1401 در مناطق مرکزی کشور توسط مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی و مرکز پیش بینی هواشناسی استان یزد، اعلام کرد: هیچ گونه اخباری با این مضمون از این مراکز پیش بینی صادر نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی یزد به کشاورزان در روزهای پایانی سال

هشدار هواشناسی یزد به کشاورزان در روزهای پایانی سال