مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-15اجتماعي

شهر ایمن و زیبا در گرو تفکرجامع نگر است/ایجاد گشت های مشترک نظارتی در شیراز


مدیر دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع برق شیراز گفت: رسیدن به شهری ایمن و زیبا تنها با ایجاد و گسترش تفکری جامع مگر و تعاملگرا ممکن است.

- ایسنا/فارس مدیر دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع برق شیراز گفت: رسیدن به شهری ایمن و زیبا تنها با ایجاد و گسترش تفکری جامع مگر و تعاملگرا ممکن است.

سعید موثقی سه شنبه 24 اسفند به خبرنگاران گفت: یکی از مضرات ضعف در فرهنگ شهروندی در کلانشهرها استفاده غیر مجاز از برق و سد معبر است که علاوه بر ایجاد بی نظمی، ترافیک، سد معبر به دلیل اسفاده برق غیر مجاز به لحاظ ایمنی نیز تهدید جدی برای شهروندان بحساب میآید.

مدیر دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری گفت: به دنبال برگزاری جلساتی با دستگاه های مختلف و با توجه به ضرورت رعایت حقوق شهروندی و ایمن سازی شبکه برق و همچنین ارتقاء سطح تعاملات بین دستگاهی بویژه شهرداری و نیروی انتظامی، گشت تجمعی ایجاد و اولین مانور مشترک انجام شد.

او خاطرنشان کرد: عوامل تشکیل دهنده گشت تجمعی شامل نیروهای مراکز اجراییات توزیع برق و همچنین شهرداری شیراز، ماموران انتظامی و همچنین کارشناسان حقوقی دستگاه های مرتبط است.

موثقی با اشاره به اجرای اولین مانور گشت تجمعی در محدوده میدان الله و ورودی شرقی شیراز، گفت: در این اقدام مشترک، نسبت به قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر ایمن و زیبا در گرو تفکرجامع نگر است/ایجاد گشت های مشترک نظارتی در شیراز

شهر ایمن و زیبا در گرو تفکرجامع نگر است/ایجاد گشت های مشترک نظارتی در شیراز