مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-15ورزشي

برقراری 400 پرواز هفتگی و تردد چهار کشتی کروز بین کیش و قطر در ایام جام جهانی


دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: هم اکنون با موافقت مسئولان کشور قطر 400 پرواز هفتگی از مبدا کیش در خط هوایی کیش - دوحه همزمان با ایام مسابقات برقرار می شود.

- ، سعید محمد در حاشیه سفرش به کیش اظهار کرد: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای جذب حداقل 100 هزار گردشگر در ایام برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 برنامه ریزی کرده که دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری برای ایفای سهم حداکثری به دنبال ایجاد شرایط حضورگردشگران و برخی تیم ها در جزایر کیش و قشم است.

وی افزود: هم اکنون با موافقت مسوولان کشور قطر 400 پرواز هفتگی از مبدا جزیره کیش در خط هوایی کیش - دوحه که همزمان با ایام مسابقات راه اندازی می شود برقرار خواهد شد و علاوه بر آن تردد چهار کشتی تفریحی کروز نیز برنامه ریزی شده است.

محمد با بیان اینکه در این راستا تکمیل ترمینال جدید فرودگاه کیش، افزایش هتل های پنج ستاره از 10 به 15 مورد، احداث 2 زمین فوتبال و 2 سالن بدنسازی، بهسازی سه زمین فوتبال از دیگر برنامه های تدوین شده برای جذب گردشگران جام جهانی است اضافه کرد: برای این مهم راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی، گردشگری و سازمان بنادر و دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد پای کار آمده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 400 پرواز هفتگی و تردد چهار کشتی کروز بین کیش و قطر در ایام جام جهانی

برقراری 400 پرواز هفتگی و تردد چهار کشتی کروز بین کیش و قطر در ایام جام جهانی