مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-15اقتصادي

موج هایی که از راه رسید و رکوردهایی که شکسته شد


کرونا، میهمان ناخوانده ای که از پایان سال 98 وارد کشور ما شد، در سال 1400 نیز همچنان به تاخت وتاز خود ادامه داد و سه موج پی در پی رقم زد.

- شروع سال 1400 با خیز دوباره کرونا و آغاز موج چهارم بیماری در کشور و استان اصفهان همراه بود.

موج چهارم کرونا که پس از تعطیلات نوروزی آغاز شد، در اردیبهشت ماه به اوج رسید، اما هنوز موج چهارم فروکش نکرده بود که از اوایل تیرماه مقامات بهداشتی درباره شروع موج پنجم و ردیابی سویه دلتا در شهرهای قرمز ایران خبر دادند.

موج پنجم کرونا با سویه دلتا، بسیاری از رکوردهای قبلی بیماری و بستری را در کشور شکست، اگرچه هم زمان با این موج گسترده بیماری بود که واکسیناسیون در کشور ما سرعت بیشتری گرفت.

واکسیناسیون کرونا هم در اصفهان مثل همه نقاط کشور به همین سادگی نبود و تزریق واکسن کرونا در اوایل سال 1400 با سرعتی پایین و از گروه های سنی بالا و بیماران آغاز شد.

به مرور که واکسیناسیون به گروه های سنی پایین تر رسید، تقاضا برای تزریق واکسن نیز بیشتر و بیشتر شد تا جایی که صفوف طولانی مردم در مقابل مراکز واکسیناسیون را رقم زد.

بی نظمی در مراکز واکسیناسیون و معطلی های چندین ساعته در صوف طولانی، صدای اعتراض بسیاری از مردم را درآورد، و این در حالی بود که مسئولان بهداشتی بر حضور به موقع مردم در مراکز واکسیناسیون تأکید داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج هایی که از راه رسید و رکوردهایی که شکسته شد

موج هایی که از راه رسید و رکوردهایی که شکسته شد