مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-15سياسي

همراه اول و انجمن کامپیوتر ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند


مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و انجمن کامپیوتر ایران در راستای حمایت از فناوری های نوین و بومی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم نامه همکاری مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران و انجمن کامپیوتر ایران عصر روز گذشته دوشنبه 23 اسفند 1400 در حاشیه مراسم اهدای جوایز برگزیدگان نهایی اختتامیه نخستین رویداد جایزه پایان نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، در کافه آی تی همراه اول منعقد شد.

همکاری در زمینه هایی نظیر انجام پژوهش های بنیادین مرتبط و مشترک، برگزاری جلسات علمی تخصصی، برگزاری رویدادهای نوآورانه، برگزاری بوت کمپ های کسب و کاری و ریورس پیچ های مرتبط با نیازهای گروه همراه اول بخشی از موضوعات و زمینه های مندرج در این تفاهم نامه است.

به واسطه این تفاهم نامه، تبادل متخصصان و نخبگان حوزه تحول دیجیتال در راستای انجام همکاری های مشترک نیز انجام خواهد شد و انجمن کامپیوتر ایران نیز در راستای این همکاری، ارائه چالش های فناوری اپراتور اول تلفن همراه در کنفرانس سالانه این انجمن را لحاظ خواهد کرد.

نگاه مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به این تفاهم نامه، با توجه به رسالتش پیرامون تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه اول و انجمن کامپیوتر ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

همراه اول و انجمن کامپیوتر ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند