مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-15حوادث

متخلفان چهارشنبه پایان سال تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می شوند


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از بازداشت هنجارشکنان چهارشنبه پایان سال خبر داد و گفت: این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشتگاه خواهند بود.

- احمد ساکی در گفت وگو  با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نبوده و اعتقاد دارد شادی زمانی که باعث مزاحمت برای دیگران نشود ارزشمند است اظهار کرد: در این میان متاسفانه هستند افرادی که به بهانه شادی و برپایی مراسم سنتی باعث آسیب رسانی به مردم شده و برای خانواده ها و مردم ایجاد مزاحمت می کنند.

وی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با این افراد برخورد و علاوه بر دستگیری و بازداشت آنها، خودروهایشان را نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف و در پارکینگ نگاه خواهد داشت افزود: البته مردم امسال نیز باید به علت تداوم شیوع کرونا و جهش این بیماری از حضور در اجتماع خودداری کرده و به صورت مختصر و محدود آیین سنتی چهارشنبه پایان سال را برپا کنند.

فرمانده انتظامی ملایر بر مراقبت والدین و آگاهی بخشی به فرزندان تاکید کرد و گفت: بهتر است با عمل به توصیه های ارائه شده برای لحظه ای شادی زودگذر جان خود را به خطر نیاندازیم و زحمات کادر درمان را هم مضاعف نکنیم و شاهد اتفاقات و حوادث تلخ نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان چهارشنبه پایان سال تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می شوند

متخلفان چهارشنبه پایان سال تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می شوند