مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-15سياسي

تعلیم و تربیت با مشارکت خانواده ها اثرگذارتر و ارزشمندتر است


مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس تاکید کرد که اگر خانواده ها در امر تعلیم و تربیت مشارکتی فعالانه داشته باشند، اقدامات اثرگذارتر و ارزشمندتر خواهد بود.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس تاکید کرد که اگر خانواده ها در امر تعلیم و تربیت مشارکتی فعالانه داشته باشند، اقدامات اثرگذارتر و ارزشمندتر خواهد بود.

محمدخلیل عسکری در جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در مسجد ابوالفضل شهرستان خرامه، گفت: اگر خانواده ها به کمک آموزش و پرورش بیایند حتما کار تعلیم و تربیت ارزشمندتر خواهد بود و در مسیر درست تری قرار خواهد گرفت.

به نقل از آموزش و پرورش فارس، عسکری، افزود: با بروز کرونا و تبدیل شدن خانه های به کلاس های درس همگان به اهمیت کار و جایگاه معلم پی بردند و حفظ شانیت معلم راز پیشرفت هر جامعه ای است.

عسکری گفت: خانواده ها نباید نقش الگویی خود را فراموش کنند زیرا تمام رفتارهای آنان در رفتار دانش آموزان اثرگذار خواهد بود و در آینده نیز در شخصیت آنان متجلی خواهد شد.

وی گفت: درب های مساجد باید به روی دانش آموزان باز باشد و از همکاران فرهنگی انتظار است دانش آموزان را با مساجد مانوس کنند و در سایه ارتباط مدرسه، منزل و مسجد است که می توانیم عبد صالح تربیت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیم و تربیت با مشارکت خانواده ها اثرگذارتر و ارزشمندتر است

تعلیم و تربیت با مشارکت خانواده ها اثرگذارتر و ارزشمندتر است