مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-15فناوري

دسترسی 960 خانوار روستایی مانه وسملقان به اینترنت پرسرعت


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از ارتقا تکنولوژی 2 سایت تلفن همراه جهت برخورداری اهالی چهار روستای مانه و سملقان در قالب 964 خانوار پرسرعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید علی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در جلسه نظارت بر کیفیت خدمات ارتباطی ضمن اشاره به برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در راستای بهره مندسازی روستاها از پوشش همراه و اینترنت، اظهارکرد: در راستای توسعه زیر ساخت های ارتباطی در سطح استان و بهره مندی شهروندان از خدمات اینترنت پرسرعت، با تلاش و پیگیری انجام شده، با ارتقا 2 سایت تلفن همراه، چهار روستای دشتک سفلی، دشتک علیا، چخماقلو و گرمک شهرستان مانه و سملقان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی گفت: با ارتقا این 2 سایت 964 خانوار این روستاها با جمعیتی بالغ بر 3 هزار و 888 نفر از نعمت اینترنت همراه بهره مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی با بیان اینکه برای ارتقا تکنولوژی سایت های استان از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (یو.

اس.

اُ) سرمایه گذاری شده است، به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد و افزود: در استان برای تحقق پوشش تمام روستاهای بالای 20 خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی 960 خانوار روستایی مانه وسملقان به اینترنت پرسرعت

دسترسی 960 خانوار روستایی مانه وسملقان به اینترنت پرسرعت