مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:172022-03-15سياسي

اعتماد مولفه اصلی مشارکت اجتماعی است


کارشناس اجتماعی جهاددانشگاهی استان کردستان، با اشاره به اهمیت بحث سرمایه اجتماعی در جوامع امروز، گفت: اعتماد، آگاهی و مشارکت اجتماعی سه فاکتور اصلی در بحث سرمایه اجتماعی است.

- مهدی ورمزیار امروز دوشنبه (23 اسفندماه) در نشست تخصصی نقش سازمان های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: فعالیت خود را در جهت پاسخگویی و ارائه راهکارهای علمی تخصصی به نیازها و مشکلات حوزه آسیب های فرهنگی اجتماعی انجام می دهد و می تواند با مشارکت سازمان های مردم نهاد، تاثیر مهمی بر کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت بحث سرمایه اجتماعی در جوامع امروز، افزود: اعتماد، آگاهی و مشارکت اجتماعی سه فاکتور اصلی در بحث سرمایه اجتماعی است.

کارشناس اجتماعی جهاددانشگاهی استان کردستان، عنوان کرد: تحقیقات انجام شده در سطح جامعه نشان می دهد که سرمایه اجتماعی تاثیر زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی و وقوع جرم دارد.

وی با بیا اینکه مرکز مطالعات آسیب های فرهنگی و اجتماعی بر اساس سیاست های جهاددانشگاهی که نقش مؤثر در تشخیص چالش ها، مسائل و نیازهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و ارائه راه حل های هوشمندانه و تأثیرگذار در نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور است تاسیس و راه اندازی شده است ادامه داد: با توجه به پتانسیلی که این مرکز دارد و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مولفه اصلی مشارکت اجتماعی است

اعتماد مولفه اصلی مشارکت اجتماعی است