مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-15اقتصادي

راهنمایان گردشگری نوروزی در دامغان مستقر شدند


فرماندار دامغان با اشاره به مراحل آماده سازی شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی، گفت: راهنمایان گردشگری نوروزی در دامغان مستقر شدند .

- ، با بیان اینکه دامغان آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است و تمهیدات لازم برای آغاز نوروز 1401 اندیشیده شده است، ابراز داشت: از تمام ظرفیت های شهرستان برای میزبانی هرچه بهتر مسافران نوروزی در شهرستان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تدابیری اندیشیده شده تا بتوانیم در زمینه افزایش ماندگاری مسافران و جذب گردشگر نیز موفقیت خوبی را به دست بیاوریم، ابراز کرد: راهنمایان گردشگری نوروزی در دامغان مستقر شدند تا مسافران را با جاذبه های گردشگری خوب شهرستان آشنا سازند.

فرماندار دامغان همچنین از راه اندازی پایگاه های اطلاع رسانی گردشگری نوروزی در شهرستان با همراهی میراث فرهنگی خبر داد و ابراز داشت: این پایگاه در ورودی شهر دامغان استقرار یافته و مسافران را به سمت داشته های گردشگری شهرستان راهنمایی می کنند.

بندر آبادی همچنین از برگزاری نشست های متعدد ستاد خدمات سفر و کمیته های ذیل آن در شهرستان خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه همراهی و همدلی خوبی برای اجرای طرح نوروزی و آماده سازی شهرستان برای ورود مسافران در دامغان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمایان گردشگری نوروزی در دامغان مستقر شدند

راهنمایان گردشگری نوروزی در دامغان مستقر شدند