مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-15سياسي

مانور ویژه چهارشنبه سوری در اسدآباد


رییس جمعیت هلال احمر اسدآباد از مانور ویژه چهارشنبه سوری آخر سال  به یاد  دانش آموز فداکار شهید علی لندی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس جمعیت هلال احمر اسدآباد از مانور ویژه چهارشنبه سوری آخر سال  به یاد  دانش آموز فداکار شهید "علی لندی" در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا اعتصام در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه ملی برای هم شادیم مانور ویژه چهارشنبه سوری اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به یاد دانش آموز فداکار شهید علی لندی و برای آگاهی جامعه با توجه به نزدیکی به چهارشنبه آخر سال و با هدف تغییر رویکرد برنامه های مراسم چهارشنبه سوری به منظور کاهش خطرات و حوادث آن پویش من _لندی _ام را برگزار می کند.

وی افزود: در این پویش دانش آموزان 14 مدرسه متوسطه اول شهرستان با آموزش های اطفا حریق و کمک های اولیه در سوختگی ها آشنا شده و با تهیه فیلم های کوتاه با موضوعاتی چون همراه هلال احمر هستم تا به دیگران یاری رسانم ، من آتش نمی افروزم-مهرافروزم ، در این پویش شرکت کردند و مانور عملیاتی اطفا حریق به صورت عملی انجام و دانش آموزان این مباحث را تمرین کردند.

اعتصام همچنین خاطر کرد: علاوه بر سطح مدارس این آموزش ها در بین اهالی روستاهای قره بلاغ و وندرآباد برگزار شد و با شرکت عموم روستاییان مانور اطفا حریق انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور ویژه چهارشنبه سوری در اسدآباد

مانور ویژه چهارشنبه سوری در اسدآباد