مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-15اقتصادي

تولید کننده را خلاف میل باطنی اش به دلال تبدیل می کنیم


مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی و تخمگذار مرکزی گفت: تولید کننده را خلاف روحیه و میل باطنی اش با قیمت گذاری دستوری و عدم حمایت و شفافیت به ذرت فروش و گندم فروش و دلال تبدیل می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود عزیزی نیا به نمایندگی از مرغداران گوشتی و تخمگذار استان مرکزی شامگاه دوشنبه در جلسه مطالبه گری با موضوع بررسی کمبود نهاده های دامی در مسجد النبی (ص) اراک اظهار کرد: امروز به مرزی از خودکفایی در کشور رسیده ایم که می توانیم نیاز استان را تأمین کنیم و 50 درصد بیش از نیاز تولید داشته باشیم؛ ما منهای نیاز استان خود بخشی از نیاز مرغ و تخم مرغ استان های جنوبی و در بخش گوشت قرمز بخشی از نیاز استان تهران را تأمین می کنیم.

وی ادامه داد: ما در سالهای اخیر به 2 دلیل افزایش تحریم ها و عدم تخصیص ارز مورد نیاز دچار کمبود نهاده شده ایم اما با وجود همه این مشکلات نکته قابل توجه این است که ایجاد زیرساخت شوخی نیست.

ما نباید اجازه بدهیم این همه زیرساختی که در حوزه دام و طیور در طی سالیان متمادی ایجاد شده به این راحتی از بین برود.

مشکل دامپروری های روستایی در تهیه نهاده ها مضاعف است مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی و تخمگذار استان مرکزی گفت: متأسفانه در حوزه تأمین نهاده ها دولت دامپروری های صنعتی را خاص تر دیده و بیشتر مورد توجه قرار داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کننده را خلاف میل باطنی اش به دلال تبدیل می کنیم

تولید کننده را خلاف میل باطنی اش به دلال تبدیل می کنیم