مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-15ورزشي

احداث پیاده راه 4 کیلومتری ساحلی شهر بندری نوشهر


پیاده راه 4 کیلو متری ساحلی جهت استفاده از فضای ساحلی و مختص عبور عابر پیاده و مسیر دوچرخه در نظر گرفته می شود.

- ایسنا/مازندران رییس شورای اسلامی شهر نوشهر، گفت: پیاده راه 4 کیلو متری ساحلی جهت استفاده از فضای ساحلی و مختص عبور عابر پیاده و مسیر دوچرخه در نظر گرفته می شود.

محمدصالح خویی در حاشیه جلسه بررسی نهایی بودجه 1401 در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیاده راه چهار کیلومتری ساحلی جهت استفاده از فضای ساحلی و مختص عبور عابر پیاده و مسیر دوچرخه در نظر گرفته می شود که نه تنها سیمای کالبدی سواحل نوشهر را عوض کرده، بلکه تغییرات نوینی در کیفیت زندگی شهری، رفتار اجتماعی و فرهنگ شهروندی و گردشگری به وجود می آورد.

وی در ادامه با اشاره به تسهیل تردد مردم در نوار ساحلی شهر بندری نوشهر با اجرای این پروژه و افزایش نشاط اجتماعی تصریح کرد: پیاده راه ساحلی به طول 4 کیلومتر احداث می شود تا میزبان شهروندان و گردشگران برای تفرج و پیاده روی باشد، بسیاری از خانواده ها به دلیل وجود سواحل بسیار زیبا برای تفریح، پیاده روی، ورزش، دوچرخه سواری و بهره بردن از زیبایی و آرامش محیط، این سواحل را انتخاب می کنند.

رییس شورای شهر نوشهر تصریح کرد: نبود پیاده راه و استفاده همزمان عابران پیاده و دوچرخه سواران از پیست دوچرخه سوانح و خطرات زیادی در پی داشت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پیاده راه 4 کیلومتری ساحلی شهر بندری نوشهر

احداث پیاده راه 4 کیلومتری ساحلی شهر بندری نوشهر