مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-15سياسي

تمهیدات ویژه پلیس استان فارس در ایام نوروز


فرمانده انتظامی استان فارس از تمهیدات ویژه پلیس فارس برای نوروز خبر داد.

- ، سردار رهام بخش حبیبی در برگزاری رزمایش طرح انتظامی و ترافیکی ویژه نوروز 1401 با اشاره به مراسم نیمه شعبان و میلان حضرت مهدی (عج) گفت: خدمت به مردم و ایجاد آسایش و آرامش فرمان مولا امام زمان (عج) است.

رییس پلیس فارس با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی افزود: انسان عاقل برای سفر مبدا و مقصد را مشخص می کنند و مسیر را براساس عقل برنامه ریزی می کنند، گاهی مردم فقط مبدا و مقصد را درنظر می گیرند و به مسیر اهمیت نمی دهند و همین موضوع گاهی سبب ایجاد حوادثی می شود.

وی با اشاره به شعار دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است ، بیان کرد: این رزمایش به نیابت به تمام نیروهای خدمات رسان اینجا جمع شدیم تا طول مسیر و مقصد را برای مردم امن کنیم.

سردار حبیبی با بیان اینکه بیش از 20 هزار و 900 کیلومتر راه در استان فارس داریم، اعلام کرد: بیش از 20 پاسگاه و 14 پایگاه جاده ای و 200 گشت برنامه ریزی شده است، از امروز 25 گشت نامحسوس جاده ای افزوده شده است، همچنین 22 ایستگاه تقویت شده و 269 واحد استقراری در سطح استان برنامه ریزی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز اتومبیل های را در اختیار نیروی انتظامی قرار داده است تا بتوان با گشت های نامحسوس از اتفاق حوادث جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ویژه پلیس استان فارس در ایام نوروز

تمهیدات ویژه پلیس استان فارس در ایام نوروز