مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-15ورزشي

90 سازمان مردم نهاد لرستان در حوزه جوانان فعالیت دارند


مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به فعالیت 90 سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان، گفت: طرح «منش» یا مراکز نوآوری و شتابدهی فعالیت های فن آورانه با همکاری جهاددانشگاهی در حال اجرا است که از طرح های موفق ورزش و جوانان است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به فعالیت 90 سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان، گفت: طرح منش یا مراکز نوآوری و شتابدهی فعالیت های فن آورانه با همکاری جهاددانشگاهی در حال اجرا است که از طرح های موفق ورزش و جوانان است.

حشمت الله امان الهی در دیدار جمعی از جوانان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان که به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته 44 کارگاه ازدواج و خانواده برای هزار و 698 نفر در لرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری 254 کارگاه ازدواج برای 899 نفر برگزار شده است، افزود: طرح تاب آوری اجتماعی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد و آبشار عاطفه ها در لرستان اجرا شد.

امان الهی با اشاره به اینکه در حوزه تسهیلات ازدواج در سال 99 تعداد 24 هزار و 81 نفر متقاضی وام ازدواج بود که 21 هزار و 320 نفر وام خود را دریافت کردند، گفت: در یازده ماهه اول امسال 28 هزار و 586 نفر نفر متقاضی وام ازدواج بودند که 22 هزار و 591 نفر تسهیلات خود را دریافت کرده و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 سازمان مردم نهاد لرستان در حوزه جوانان فعالیت دارند

90 سازمان مردم نهاد لرستان در حوزه جوانان فعالیت دارند