مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-15حوادث

کلاهبرداری که خود را خیّر جا زد


سرپرست پلیس فتا استان از شناسایی فردی که خود را خیر نیکوکار معرفی و در قالب کمک به نیازمندان در فضای مجازی 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده خبر داد.

- سرهنگ علی رضا یعقوبی اظهار کرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس فتا مبنی بر اینکه فردی خود را خیّر معرفی کرده و از این طریق از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی، مشخص شد متهم که خود را ساکن یکی از کشورهای اروپایی معرفی کرده و هیچ گونه وارثی ندارد قصد دارد در ایران 2 میلیون دلار جهت اعمال خیر خواهانه هزینه کند.

سرپرست پلیس فتا استان ایلام با بیان اینکه متهم تصاویری از دلارهای بسته بندی شده را برای شاکی ارسال کرده بود، ادامه داد: روز بعد فردی دیگر با ارسال پیامی در بستر واتساپ خود را مامور بین الملل معرفی کرده که در فرودگاه امام خمینی (ره ) تهران حضور دارد که جهت ترخیص بسته باید مبلغ 500 میلیون ریال بابت هزینه گمرک و مالیات واریز کنیدکه در صورت عدم پرداخت، بسته مربوطه به کشور مبدأ عودت داده خواهد شد.

یعقوبی با بیان شاکی مبلغ درخواستی را واریز کرده بود، گفت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی ،کارشناسان پلیس فتا استان موفق شدند وجه مذکور را به حساب مالباخته بازگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری که خود را خیّر جا زد

کلاهبرداری که خود را خیّر جا زد