مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-15اقتصادي

56 پروژه شهری در منطقه 2 تهران آماده بهره برداری شد


56پروژه ی شهری منطقه ای و محله ای درقالب 32 عنوان با هدف ارتقای زیست شهری احداث و آماده بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی صالحی، شهردار منطقه 2 تهران گفت: 56 پروژه شهری در منطقه 2 آماده بهره برداری شد.

این پروژه ها براساس نیازها و ظرفیت های شناسایی شده، در چند بخش فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری طراحی و احداث شده است.

وی بهسازی فضاهای شهری ،ارتقای سرانه ها و توسعه زیرساخت ها در تحقق ایجاد شهر انسان محور را مهم ترین راهبرد مدیریت منطقه  در اجرای طرح های عمرانی برشمرد.

صالحی  با اشاره به ویژگی های منطقه در توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری گفت: منطقه 2 به لحاظ  وجود بوستان ها و امکانات تفریحی از جذابیت گردشگری برخوردار است برهمین اساس پروژه های تفریحی و فرهنگی همچون پارک آدرنالین، مجموعه بازی های فکری  با هدف تامین رضایت شهروندان طراحی و احداث شد.

وی  با بیان اینکه شهرداری منطقه2 به دنبال استفاده بهینه از ظرفیت ها برای تقویت زیرساخت های پیاده روی است، افزود: بدین منظور پل تندرستی برفراز بزرگراه شیخ فضل اله نوری احداث شد و با بهره برداری از این پل، بوستان فدک به بوستان 13 هکتاری در ضلع شمال بزرگراه شهید همت متصل می شود و شهروندان می توانند ازاین مسیر طولانی  به عنوان فضایی برای دوچرخه سواری و پیاده روی استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 پروژه شهری در منطقه 2 تهران آماده بهره برداری شد

56 پروژه شهری در منطقه 2 تهران آماده بهره برداری شد