مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-15اجتماعي

پیش بینی ترافیک 7 برابری در محورهای مواصلاتی لرستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ی لرستان گفت: پیش بینی می شود در تعطیلات نوروزی 1401 شاهد ترافیک 7 برابری در محورهای مواصلاتی باشیم بنابراین ما در آماده باش کامل قرار داریم و از همه توان خود برای برقراری سفر امن برای هموطنان استفاده خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عباس شرفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بحث ترافیکی و ایمنی محورهای مواصلاتی کشور و به ویژه استان دستگاه های متعددی نقش دارند، عنوان کرد: اما در این میان چند دستگاه هماهنگ و به صورت شبانه روزی شبانه روزی از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ی، اورژانس، هلال احمر، پلیس راه و نیروی انتظامی تخصصی برنامه ریزی و کنترل ترافیک و ایمنی راه ها را دنبال می کنند.

وی اظهار کرد: در سال های گذشته آمار تصادفات در استان بالا بود اما  امسال در بین همه استان ها تا دی ماه توانستیم رتبه ششم را به دست بیاوریم، امیدواریم در پایان سال نتیجه تلاش ها ارتقا به رتبه سوم و چهارم باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان افزود: ما علاوه بر رزمایش تعطیلات نوروز در پاییز نیز به منظور بالا بردن هماهنگی رزمایشی را  با 250 نیرو، 306 دستگاه سبک و سنگین و   34 راهدار خانه  در 6 هزار کیلومتر راه استان داشتیم به طوری که نیروهای  24 ساعته در آماده باش کامل قرار داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ترافیک 7 برابری در محورهای مواصلاتی لرستان

پیش بینی ترافیک 7 برابری در محورهای مواصلاتی لرستان