مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-15سياسي

نگذاریم جای جلاد و شهید را عوض کنند


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که امروز در جهاد تبیین باید مراقب تحریف حقایق باشیم، تاکید کرد: نگذاریم جای جلاد و شهید را عوض کنند.

- عابدین خرّم در سفری نیم روزه به شهرستان سراب، ضمن بازدید از روند تجهیز بیمارستان دوزدوزان، مسجد خیرساز حاج ملاعلی مهربان را افتتاح و در یادواره شهدای شربیان شرکت کرد.

وی در بازدید از بیمارستان جدیدالاحداث شهر دوزدوزان در جریان روند تجهیز و آماده سازی آن برای بهره برداری قرار گرفت.

وی در آیین افتتاح مسجد خیرساز حاج ملاعلی بخش مهربان گفت: مساجد محور انسان سازی و جامعه پردازی هستند و امیدوارم با برپایی نمازهای جماعت و برنامه های دینی و فرهنگی این مسجد به سنگری برای تربیت نسل مومن و متعهد تبدیل شود.

خرّم ضمن تقدیر از خیرین مسجدساز، در خصوص مسائل و مشکلات بخش مهربان گفت: تک به تک موضوعاتی که توسط مسئولان فهرست شده اند را بررسی و از تلاش و پیگیری لازم برای اقدامات نتیجه بخش دریغ نخواهیم کرد.

وی در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم شهید حجت اصغری شربیانی و 38 شهید دفاع مقدس شهر شربیان و روستاهای تابعه نیز با بیان این که امامت و ولایت رمز عبور انقلاب اسلامی از گردنه های حساس بوده است، گفت: امام بدون امت و یاور موفق به برقراری قسط در جامعه نمی شود؛ هم چنان که امت نیز به تنهایی کاری از پیش نمی برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم جای جلاد و شهید را عوض کنند

نگذاریم جای جلاد و شهید را عوض کنند