مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-15سياسي

مصرف ماده مخدر گل در حال افزایش است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری گفت: مصرف ماده مخدر گل باوجود تبلیغات گسترده در خصوص تبعات جبران ناپذیر این ماده در بین جوانان در حال افزایش است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری گفت: مصرف ماده مخدر "گل" باوجود تبلیغات گسترده در خصوص تبعات جبران ناپذیر این ماده در بین جوانان در حال افزایش است.

سید قدیر مرتضوی 24 اسفندماه در جلسه کمیته مشارکت های مردمی شورای مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه چند راهبرد اساسی برای بحث مبارزه با موادمخدر تعریف شده است، اظهار کرد: در دهه های گذشته مقابله با عرضه موادمخدر، جلوگیری از ورود این مواد و درمان معتادان مورد تاکید بود، اما با افزایش شیوع مصرف حمایت اجتماعی نیز در دستور کار قرار گرفت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون نیز کار فرهنگی در بحث پیشگیری از مصرف موادمخدر و مشارکت های مردمی در کاهش مصرف موادمخدر در کنار سایر راهبردها در دستور کار قرار گرفت، اگر مشارکت مردمی در این حوزه وجود نداشته باشد، نمی توان در بحث مبارزه موفق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف ماده مخدر گل در حال افزایش است

مصرف ماده مخدر گل در حال افزایش است