مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-15اجتماعي

امنیت و آرامش مردم نباید به بهانه چهارشنبه سوری مختل شود


رییس کل دادگستری استان یزد با بیان این که هیچ کس با شادی و تفریح مردم مخالف نیست، گفت: اما نباید به بهانه شادی و تفریح، امنیت و آرامش شهروندان را دچار خدشه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، اظهار کرد: آمار سال 99 نسبت به سال 98 در خصوص بسیاری از آسیبها و لطمات شکل گرفته در چهارشنبه آخر سال، نشان از افزایش این آسیبها به ویژه در رده سنی 6 تا 18 سال دارد که باید به این موضوع دقت کرد و تدابیری را برای پیشگیری از این آسیبها اتخاذ کرد.

وی به جای خالی آموزش و پرورش در جلسات مرتبط با پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری اشاره کرد و افزود: با توجه به بیشترین سن آسیب دیدگان چهارشنبه سوری، ضرورت دارد برای این سنین که اغلب دوران مدرسه را سپری می کنند و اکنون نیز به صورت حضوری و یا برخط در کلاس ها حاضر هستند، کار فرهنگی صورت گیرد.

رییس کل دادگستری استان یزد ایجاد محیطی شاد و مفرح برای شهروندان ضروری دانست و گفت: باید به گونه ای عمل شود تا شادی و تقریح مردم در یک قالب اصولی و بی خطر انجام شود.

دهشیری مشارکت شهروندان در ایجاد یک محیط امن و کم خطر را خواستار شد و تصریح کرد: حادثه در یک لحظه رخ می دهد و به دنبال آن یک عمر پشیمانی می آید لذا ضرورت دارد، خانواده ها در گذر از این شبی که در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آرامش مردم نباید به بهانه چهارشنبه سوری مختل شود

امنیت و آرامش مردم نباید به بهانه چهارشنبه سوری مختل شود