مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-15سياسي

تجمعات کارگری و صنفی به حداقل رسیده است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با مدیریت مسئله محور سعی کردیم تا در 4 ماه اخیر تجمعات صنفی و کارگری را در استان اردبیل به حداقل برسانیم.

- رضا قاسمیان در آیین معارفه سرپرست بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: در مقطع کنونی نگاه معنوی به ابعاد مختلف زندگی می تواند راهگشا در مسیر حل مشکلات و نارسایی ها باشد که حضور جوانان پرانرژی و جهادی در حل مشکلات و آسیب ها امیدآفرین است.

وی از مدیرکل جدید بهزیستی به عنوان نیروی جوان و پرانرژی خواست تا در مسئله مدیریت مسئله محوری را اولی تر از رویدادمحوری قرار دهد تا با پاسخ به مسایل مختلف، مشکلات و نارسایی ها یکی پس از دیگری برطرف شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اصلی ترین عنصر موفقیت مدیران را توجه به اصل ائتلاف در مدیریت و فیصله دادن به دغدغه ها و آسیب ها اعلام کرد و گفت: شایسته استدر حوزه بهزیستی نیز که عمدتا با جامعه نیازمند و دریافت کننده خدمات روبه روست، حرکت ها به شکل درست و صحیح برنامه ریزی شده تا در کنار نگاه پیشگیرانه، بتوان اهداف حمایتی و پشتیبانی را نیز انجام داد.

قاسمیان تصریح کرد: ما در استان اردبیل به مدیران مسئله محور نیازمند هستیم تا با احصا مشکلات و نارسایی ها و اولویت دادن به حل آنها بتوانند گره ای از مشکلات مردم را باز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعات کارگری و صنفی به حداقل رسیده است

تجمعات کارگری و صنفی به حداقل رسیده است