مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-15سياسي

نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در آرامستان های ایلام تشدید می شود


رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان ایلام گفت: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در آرامستان ها در ایام پایان سال به دلیل ممانعت از شیوع پیک بعدی کرونا، - شهریار عباسی رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در آرامستان ها در ایام پایان سال به دلیل ممانعت از شیوع پیک بعدی کرونا، تشدید می شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین عوامل نگران کننده که می تواند مثل سال های گذشته آسیب جدی ایجاد کند و موجب افزایش شیوع کرونا شود، مراسم پایان سال در آرامستان ها است که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان ایلام گفت: با توجه به حضور موج جمعیت بالا در پنج شنبه و جمعه پایان سال، تمامی دستگاه های ذیربط از جمله شهرداری ها و نیروی انتظامی در آرامستان های سراسر استان برای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضور یابند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به ایام پایان سال و نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی، یادآور شد: در آستانه سال نو بحث مسافرت ها اجتناب ناپذیر است، اما نیاز است که فرمانداران در شهرستان هایی که گردشگر پذیر و یا زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در آرامستان های ایلام تشدید می شود

نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در آرامستان های ایلام تشدید می شود