مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-15ورزشي

مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان غربی برگزار شد


پیمان رضایی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با انتخاب اعضای مجمع به عنوان رییس هیات والیبال آذربایجان غربی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان آذربایجان غربی بدون حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران صبح امروز با حضور محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال کشور در هتل پارک ارومیه برگزار شد.

در این مجمع که قرار بود با حضور هشت کاندیدای واجد شرایط برگزار شود، جهانگیر سید عباسی و علی وقاری حضور نداشتند، حمید  ساداتی ، یاشار جوادی و میر حسین عامری انصراف دادند و مجمع با حضور سه کاندیدای حاضر به نام های مهدی احمدی ، آیدین رحمانی و پیمان رضایی انجام شد.

در پایان رای گیری از اعضا در نهایت پیمان رضایی توانست 20 رای از 29 رای ماخوذه را به خود اختصاص داده و برای چهار سال به عنوان رییس هیات والیبال استان آذربایجان غربی انتخاب شود.

در این مجمع انتخاباتی مهدی احمدی هیچ رای و آیدین رحمانی 9 رای کسب کرد.

پیمان رضایی همچین ریاست هیات والیبال شهرستان ارومیه را نیز بر عهده دارد.

قرار بود این مجمع بر اساس اعلام قبلی و هماهنگی انجام شده بین اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و فدراسیون صبح روز شنبه 16 بهمن ماه جاری در محل هتل پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان غربی برگزار شد

مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان غربی برگزار شد