مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-15اقتصادي

بیش از 647 هزار نفر در خراسان جنوبی سهام دار سهام عدالت هستند


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی 647 هزار و 409 نفر سهام دار سهام عدالت هستند.

- عیسی جعفری گیو، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهار داشت: در کشور 49 میلیون نفر سهام عدالت را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در تاریخ 21 اسفندماه جاری سود 43 میلیون نفر به حسابشان واریز شد، تصریح کرد: واریز سود مربوط به سال 99 بوده و خاتمه یافته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به موارد فوتی و افرادی که شمار ه شبا را وارد نکردند، یادآور شد: این افراد سود آن ها باقی مانده و واریز نشده است.

جعفری گیو با بیان اینکه در خراسان جنوبی 647 هزار و 409 نفر سهام دار سهام عدالت هستند، ادامه داد: از این تعداد 184 هزار و 563 نفر روش مستقیم را انتخاب کردند و 462 هزار و 846 نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه سود سهام عدالت برای هر دو گروه واریز شده است، افزود: آن هایی که روش مستقیم را انتخاب کردند و30 تا 60 درصد سهام خود را فروخته باشند کمتر از بقیه سود دریافت کرده اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در زمانی که بحث سهامداری مطرح شده بود برگه هایی با عنوان خانواری پنج میلیون تومان و هر نفر یک میلیون تومان صادر شد، اضافه کرد: این برگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 647 هزار نفر در خراسان جنوبی سهام دار سهام عدالت هستند

بیش از 647 هزار نفر در خراسان جنوبی سهام دار سهام عدالت هستند