مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-15حوادث

متخلفان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می شوند


احمد ساکی در گفت وگو  با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نبوده و اعتقاد دارد شادی زمانی که باعث مزاحمت برای دیگران نشود ارزشمند است اظهار کرد: در این میان متاسفانه هستند افرادی که به بهانه شادی و برپایی مراسم سنتی باعث آسیب رسانی به مردم شده و برای خانواده ها و مردم ایجاد مزاحمت می کنند.

وی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با این افراد برخورد و علاوه بر دستگیری و بازداشت آنها، خودروهایشان را نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف و در پارکینگ نگاه خواهد داشت افزود: البته مردم امسال نیز باید به علت تداوم شیوع کرونا و جهش این بیماری از حضور در اجتماع خودداری کرده و به صورت مختصر و محدود آیین سنتی چهارشنبه پایان سال را برپا کنند.

فرمانده انتظامی ملایر بر مراقبت والدین و آگاهی بخشی به فرزندان تاکید کرد و گفت: بهتر است با عمل به توصیه های ارائه شده برای لحظه ای شادی زودگذر جان خود را به خطر نیاندازیم و زحمات کادر درمان را هم مضاعف نکنیم و شاهد اتفاقات و حوادث تلخ نباشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات و حمایت های بی دریغ دستگاه قضایی در اجرای موفق طرح های انتظامی و امنیت آفرین  از خانواده ها و شهروندان خواست در صورت هرگونه نیاز به کمک پلیس و یا معرفی افراد هنجارشکن و مزاحم، موضوع را از طریق سامانه 110 مرکز فوریت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می شوند

متخلفان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می شوند