مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-15حوادث

آمادگی نیرو های آتش نشانی ایلام در شب چهارشنبه سوری


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: تمام تیم های عملیاتی آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و یا تسریع در امداد رسانی به حادثه دیدگان در آماده باش هستند.

- نصرت الله لطفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: همه ساله به طور معمول با توجه به تلاش سازمان های امداد رسان از جمله سازمان آتش نشانی، شهر ایلام یکی از ایمن ترین چهارشنبه سوری ها را با کمترین خسارت در پایان سال پشت سر می گذارد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین قشر آسیب پذیر شب چهارشنبه سوری نوجوانان و کودکان هستند، والدین باید به فرزندان خود توجه ویژه ای داشته و بر رفتار فرزندان خود در این ایام نظارت کامل داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: اقدامات پیشگیرانه و آموزشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به شهروندان، نصب بنر های هشدار دهنده و تولید محتوا در فضای مجازی در مورد حوادث چهارشنبه پایان سال و خطرات و آسیب های جانی و مالی ناشی از عدم رعایت مسائل ایمنی و عواقب آن اهمیت بسزایی در برگزاری چهارشنبه سوری بدون مشکل و حادثه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نیرو های آتش نشانی ایلام در شب چهارشنبه سوری

آمادگی نیرو های آتش نشانی ایلام در شب چهارشنبه سوری