مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-15سياسي

پیشنهاد راه اندازی ایستگاه های واکسیناسیون در ورودی شهرهای خوزستان


رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان خواستار راه اندازی ایستگاه واکسیناسیون در ورودی های شهرهای استان برای واکسیناسیون مسافران شد.

- ایسنا/خوزستان رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان خواستار راه اندازی ایستگاه واکسیناسیون در ورودی های شهرهای استان برای واکسیناسیون مسافران شد.

دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (24 اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: پیشنهاد می شود در ورودی های اهواز و دیگر شهرستان ها ایستگاه های واکسیناسیون راه اندازی شوند تا کسانی که واکسن دریافت نکرده اند، پس از تزریق واکسن وارد شهر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به فعالیت سامانه 3870 (سامانه اختصاصی مشاوره و پاسخگویی کرونا ویروس) در اهواز، افزود: مقر شده این سامانه در همه شهرستان های خوزستان راه اندازی شود که باید مرکز بهداشت هر شهرستان شماره ای به مخابرات معرفی کند تا با همکاری مخابرات هر شهرستان کار انجام شود.

جانگران نژاد با تاکید بر لزوم تمدید مدت زمان فعالیت خودروهای در اختیار طرح شهید سلیمانی بیان کرد: در تعطیلات هیچکس جوابگو نیست بنابراین باید قبل از تعطیلات این کار انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد راه اندازی ایستگاه های واکسیناسیون در ورودی شهرهای خوزستان

پیشنهاد راه اندازی ایستگاه های واکسیناسیون در ورودی شهرهای خوزستان