مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-15اجتماعي

اجرای پویش مسیر سبزـ ایران پاک در آستانه نوروز


همزمان با اجرای طرح اقدام ملی «مسیر سبزـ ایران پاک» در سراسر کشور، صبح امروز برنامه پاکسازی بخش هایی از محور ورودی تهران ـ قم از زباله صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با اجرای طرح اقدام ملی مسیر سبز- ایران پاک در سراسر کشور، صبح امروز برنامه پاکسازی بخش هایی از محور ورودی تهران- قم با حضور سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، حسن پسندیده مدیرکل دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط زیست، مهدی هدایت شهردار منطقه 19 تهران، سازمان های مردم نهاد محیط زیستی، فعالان محیط زیست، پاکبانان و محیط بانان از زباله انجام شد.

محمودی در حاشیه این برنامه با اشاره به اینکه طرح ملی مسیر سبز- ایران پاک برنامه و رویکرد جدید سازمان حفاظت محیط زیست است، افزود: این طرح ملی علاوه بر جلوگیری از آلودگی آب و خاک، به حفظ زیبایی مناظر مسیر های مواصلاتی و محیط های طبیعی کشور کمک می کند.

وی با بیان اینکه بر همین اساس در استان تهران نیز برنامه ریزی لازم برای اجرای این طرح را آغاز کرده ایم، گفت: پویش مسیر سبز- ایران پاک به تمام شهرستان های استان ابلاغ شده و امروز نیز این برنامه با همکاری شهرداری منطقه 19 تهران در مسیر ورودی به تهران که جزو شاهراه های مواصلاتی و ترددی کشور است، انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش مسیر سبزـ ایران پاک در آستانه نوروز

اجرای پویش مسیر سبزـ ایران پاک در آستانه نوروز