مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-15سياسي

کلنگ ساخت سد خاکی کهریز در شهرستان ازنا به زمین زده شد


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: کلنگ ساخت سد خاکی کهریز در شهرستان ازنا به زمین زده شد.

- حسین گودرزی امروز 24 اسفندماه، اظهار کرد: این سد در حوزه آبخیز دره زوله با فاصله 22 کیلومتری از شهرستان ازنا و با مساحت حوزه آبخیز 13 هزار و 300 هکتار، با هسته رسی و 15 متر ارتفاع سد از بستر احداث می شود.

وی تصریح کرد: انجام این سد کوچک وعده ای بود که به مردم شهیدپرور روستای کهریز داده بودم و خدا را شکر می کنم که اکنون عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس خاطرنشان کرد: دشت حاصلخیز جاپلق دشتی دیم است که وظیفه ماست در راستای توجه به مطالبات مردم این منطقه، با روش های مختلف برای تأمین آب پایدار کشاورزی مردم تلاش کنیم.

گودرزی اضافه کرد: برای تأمین آب شرب و کشاورزی پایدار بخش جاپلق برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت داریم و از آن جمله در دیدار روزهای اخیر با وزیر جهاد کشاورزی خواستار ساخت سدهای خاکی قشلاق، شاطر، آشورآباد و مالیچه شدم که مورد موافقت ایشان قرار گرفت و باید پیگیر باشیم.

وی با اشاره به پیگیری ساخت سد تازران از طریق بسیج سازندگی و پیگیری احیای قنوات این بخش، بیان کرد: برای تأمین 120 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شبکه آب شرب 42 روستای جاپلق اخیراً با وزیر نیرو دیدار داشته ام و قول مساعد گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ ساخت سد خاکی کهریز در شهرستان ازنا به زمین زده شد

کلنگ ساخت سد خاکی کهریز در شهرستان ازنا به زمین زده شد