مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-15سياسي

340 نفر از گراش به اردوی راهیان نور اعزام می شوند


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گراش گفت: امسال 340 نفر از گراش به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

- ، بر لزوم حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس، تاکید کرد و گفت: انتقال آرمان، اهداف و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان یکی از اولویت های نظام و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس یکی از راهکارها برای انتقال این ارزش ها است.

وی افزود : پس از دو سال کرونایی که تمامی سفرها مختل و یا تعطیل شده بود امسال با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی زمینه سفر به سرزمین نور فراهم شد.

فرمانده سپاه گراش بر ضرورت همکاریهای بین بخشی دستگاه های اجرایی برای اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و افزود: لازم است دستگاه های اجرایی، نهادها و تشکل های مردمی با هم افزایی و استفاده از تمام ظرفیت ها برای هر چه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن این برنامه تلاش کنند.

ستاری ادامه داد: سهمیه اعزام به راهیان نور شهرستان گراش، امسال 340 نفر در قالب 7 دستگاه اتوبوس بوده که از تاریخ 28 اسفندماه الی 2 فروردین به جبهه جنوب اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه گراش با بیان اینکه رسالت راهیان نور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، ابراز کرد: کاروان راهیان نور فرصتی برای ارتباط معنوی با ساحت مقدس شهیدان و بازخوانی تاریخ دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

340 نفر از گراش به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

340 نفر از گراش به اردوی راهیان نور اعزام می شوند