مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-15فرهنگي

سریال سنجرخان روایت پایمردی و وطن دوستی قوم کُرد است


استاندار کردستان سریال سنجرخان وزیری را روایتی عینی از پایمردی و وطن دوستی قوم کُرد در طول تاریخ عنوان کرد و بر حمایت از اقدامات از این دست در استان تاکید کرد.

- دکتر اسماعیل زارعی کوشا، در بازدید از مراحل تولید سریال سنجرخان در تهران گفت: تولید سریال سنجرخان و پخش آن از رسانه ملی می تواند بُعد تازه ای از غنای فرهنگی مردم کردستان را به نمایش بگذارد و بیش از گذشته وطن دوستی و ایثار مردم این دیار را جلوه گر کند.

وی با بیان اینکه کردستان در طول تاریخ پرافتخار خود شخصیت های بزرگ و کم نظیری پرورش داده است، افزود: یکی از این شخصیت های بزرگ که در تاریخ معاصر ایران علیه ظلم و استعمار شوریده، سنجرخان وزیری بود که متاسفانه چندان برای مردم کشورمان شناخته شده نیست.

استاندار کردستان، ساخت سریال سنجرخان را حرکتی فرهنگی و در راستای همبستگی و همگرایی ملی عنوان کرد و افزود: سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان در سال 88 زمینه ساز اتفاقات فرهنگی بزرگی برای کردستان بود و وجهه ی فرهنگی کردستان را برجسته و تقویت کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه مردم کردستان از آغاز انقلاب پا در رکاب نظام و حافظ تمامیت ارضی و مرزهای کشور بوده اند، عنوان کرد: دستگاه های فرهنگی و متولیان رسانه ملی باید بیش از گذشته به معرفی کردستان و ذخایر فرهنگی آن اهتمام داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال سنجرخان روایت پایمردی و وطن دوستی قوم کُرد است

سریال سنجرخان روایت پایمردی و وطن دوستی قوم کُرد است