مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-15اقتصادي

پرداخت53میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های متضرر از کرونا در دزفول


رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دزفول گفت: در سال جاری 53 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی ظفری صبح امروز سه شنبه در جلسه شورای اشتغال و شورای بانک های شهرستان دزفول که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: سهمیه اشتغال دزفول برای سال 1400 در سامانه رصد کی هزار و 524 نفر تعیین شده بود که با تلاش و همت ادارات و دستگاه های شهرستان یک هزار و 650 مورد اشتغال در این سامانه ثبت شد که در واقع 108.

3 درصد اشتغال محقق شده است.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه ها از جمله کمیته امداد دزفول بیش از سهمیه مورد نظر اشتغال ایجاد کرده اند، افزود: در این میان صندوق کارآفرینی امید تاکنون 194 نفر از سهمیه 272 نفری، دانشگاه علوم پزشکی 7 نفر از سهمیه 10 نفری و فنی و حرفه ای یک نفر از سهمیه دو نفری خود را ثبت کرده که لازم است تا پایان سال تمام سهمیه آنها محقق شود.

رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دزفول با تاکید بر اینکه ادارات دزفول در سال آینده اهتمام بیشتری نسبت به ایجاد اشتغال داشته باشند، تصریح کرد: دولت قول ایجاد یک میلیون شغل در سال 1401 را داده و دولت و مجلس تسهیلات خوبی را برای این موضوع در نظر گرفته اند؛ بنابراین ضرورت دارد تا دستگاه ها و ادارات دزفول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت53میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های متضرر از کرونا در دزفول

پرداخت53میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های متضرر از کرونا در دزفول