مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-15سياسي

61 درصد کانون های فرهنگی مساجد در روستاهای کرمانشاه فعالیت دارند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: از تعداد کانون های فرهنگی مساجد این استان 61 درصد آن در مناطق روستایی و 39 درصد نیز در مناطق شهری فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتعطیل نشد و در محیط فضای مجازی با دسترسی راحت و بصورت فراگیر به تولید و نشر محتوا پرداخت.

کلات پور با اشاره به سومین رویداد ملی فهما، بیان کرد: در این رویداد بیش از 40 برنامه در قالب سه شبستان و 12 رواق برای گروه های مختلف سنی و استعدادی اجرا شد.

وی به مسابقات قرآنی مدهامتان در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقات بزرگترین رویداد قرآنی بچه های مسجد بود که شرکت کنندگان آثار خود را در رشته های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ، قرائت نماز، مکبری، مفاهیم و… در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کردند و آثار به دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل مجازی داوری شد.

کلات پور با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 685 نفر در 10 رشته از این استان شرکت کردند، افزود: کرمانشاه با کسب بیش از 3 میلیون امتیاز جزو استان های تراز اول این دوره از مسابقات معرفی شد.

وی با بیان اینکه فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های دالاهو، ثلاث باباجانی و گیلانغرب طی سال جاری شایسته تقدیر قرار گرفتند، گفت: همچنین شهر کرمانشاه با دارا بودن 198 کانون فرهنگی هنری مساجد در بین مراکز استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 درصد کانون های فرهنگی مساجد در روستاهای کرمانشاه فعالیت دارند

61 درصد کانون های فرهنگی مساجد در روستاهای کرمانشاه فعالیت دارند