مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-15ورزشي

وزارت نفت تبعیض قائل نشود


نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در عمل به مسئولیت اجتماعی خود بین مناطق نفتی تبعیض قائل نشود.

- ایسنا/بوشهر نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در عمل به مسئولیت اجتماعی خود بین مناطق نفتی تبعیض قائل نشود.

در نشست نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت مطالبات مهم مردم استان در حوزه های عمرانی، ورزشی، بهداشتی و اشتغال از جمله تخصیص اعتبار هفتاد میلیارد ریالی برای توسعه ورزش همگانی، تأمین یک دستگاه سی تی اسکن و یک دستگاه آمبولانس دریایی برای جزیره خارگ، انجام پروژه های عمرانی در روستای سربست گناوه و اشتغال جوانان بندر امام حسن و جزیره خارگ در شرکت های نفتی منطقه، مورد بررسی قرار گرفت.

عبدالکریم جمیری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به جزییات این نشست اظهار کرد: مسئولیت های اجتماعی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در استان بوشهر در قبال مردم و ساکنان مناطق پیرامونی حقی است که به خوبی ادا نشده است و مردم همچنان چشم انتظار تحقق آن هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به گذر خطوط لوله نفتی از زمین های روستای سربست شهرستان گناوه و مسائل و مشکلاتی که از قِبل آن گریبانگیر مردم شده است، وزارت نفت موظف است برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت تبعیض قائل نشود

وزارت نفت تبعیض قائل نشود