مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-15سياسي

سند 45 درصد از املاک آموزش و پرورش فارس صادر شد


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش با قرار گرفتن در جمع 3 دستگاه برتر مستند ساز املاک به عنوان دومین وزارت خانه در سندسازی املاک در کشور شناخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، قاسم احمدی لاشکی در سفر به استان فارس در دیدار با مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک فارس در جلسه آنلاین با روسای آموزش و پرورش سراسر استان گفت: تفاهم نامه های خوبی برای مستند سازی املاک آموزش و پرورش با دستگاه های مختلف کشور انعقاد کرده ایم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود صد و یک هزار ملک در آموزش و پرورش سراسر کشور وجود دارد و از زمانی که مستند سازی املاک شروع شده است ملک های گم شده آموزش و پرورش هم در حال کشف است.

احمدی لاشکی گفت: خوشبختانه 51 درصد از املاک آموزش و پرورش در کشور مستند سازی شده اند و مستند سازی باقی املاک را نیز با سرعت دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش فارس نیز در ردیف 3 استان اول کشور از حیث کمیت املاک است و تقریبا 45 درصد از املاک این استان سند دار شده اند که انتظار است مابقی املاک نیز به سرعت مستند سازی شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: با چشم اندازی 3 ساله اقدام به سند سازی املاک کرده ایم که باتوجه به اینکه در بعضی از املاک اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 45 درصد از املاک آموزش و پرورش فارس صادر شد

سند 45 درصد از املاک آموزش و پرورش فارس صادر شد