مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-15اجتماعي

پیش بینی تردد 100 میلیون خودرو از جاده های البرز در نوروز 1401


پیش بینی می شود بیش از 100 میلیون خودرو در ایام نوروز از جاده های البرز تردد کنند.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پیش بینی می شود بیش از 100 میلیون خودرو در ایام نوروز از جاده های البرز تردد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان روز سه شنبه 23 اسفند در رزمایش نوروزی پلیس و دستگاه های امدادی استان البرز که در ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد، افزود: امسال پس از دو سال محدودیت سفر و عدم پذیرش مسافر، شرایط سفرهای نوروزی فراهم شده و مردم دوست دارند به دل طبیعت بروند و روح و ذهن خود را آرام کنند.

وی ادامه داد: براین اساس پیش بینی می شود که حجم سفرها بیشتر شود و طبق برآوردهای کارشناسی نسبت به نوروز قبل از کرونا، 30 درصد افزایش تردد را خواهیم داشت.

محمدیان گفت : طبق آمار تعداد دارندگان گواهینامه رانندگی در البرز حدود یک میلیون و 500 هزار نفر بوده و این استان حدود دو میلیون دستگاه خودرو بومی دارد که در البرز برای آنها شماره گذاری شده است.

وی تاکید در خصوص اهمیت ترافیک جاده ای در ایام نوروز بیان کرد: از طرفی محدودیت زمانی برای سفرها به واسطه ماه مبارک رمضان داریم که مراحل رفت و برگشت مسافران شش مرحله پیش بینی شده است که از امروز عصر برای تهرانی ها شروع می شود و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تردد 100 میلیون خودرو از جاده های البرز در نوروز 1401

پیش بینی تردد 100 میلیون خودرو از جاده های البرز در نوروز 1401