مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-15پزشكي

اختصاص 20 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کردستان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اختصاص 20 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی مریوان، قروه، دیواندره و کامیاران از محل اعتبارات هیات امنای صرفه جویی ارزی به ارزش 200 میلیارد ریال خبر داد.

- دکتر صدیق جدید الاسلامی، در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه با پیگیری های اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان، بیمارستان شهید بهشتی قروه به 3 تخت دیگر مجهز شد، گفت: با تجهیز این سه تخت تعداد تخت های اتاق عمل این بیمارستان به 6 تخت افزایش یافت.

وی همچنین با اشاره به تجهیز بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فجر مریوان به 9 تخت بیمارستانی بیان کرد: با تجهیز تخت های مذکور تعداد تخت های بخش مراقبت های ویژه در این بیمارستان به 13 تخت رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنین از تجهیز بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سینا کامیاران به 2 تخت بیمارستانی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این بیمارستان به 6 تخت ویژه مجهز شده است.

دکتر جدیدالاسلامی در ادامه به تجهیز بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی دیواندره به 6 تخت بیمارستانی اشاره و بیان کرد: تعداد تختهای ویژه در این بیمارستان به 8 تخت افزایش یافته است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه تخت های بیمارستانی در مراکز درمانی استان از محل اعتبارات هیأت امنای صرفه جویی ارزی با ارزش 200 میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کردستان

اختصاص 20 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کردستان