مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-15اقتصادي

فقدان ذخیره مطلوب آبی برای مصارف گرم سال/ کاهش ناپایداری جوی در هفته اول تعطیلات


مدیرکل هواشناسی استان اصفهان گفت: به دلیل کاهش عمق برف و از بین رفتن پوشش برف در ارتفاعات کوهرنگ به نظر می رسد ذخیره مطلوبی برای مصارف گرم سال نداشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا خورشیدی ظهر سه شنبه در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه در خصوص نقش هواشناسی در امور مختلف اظهار داشت: در مسائل نظامی، بازرگانی، امنیت اجتماعی، بهداشت عمومی، مدیریت منابع آبی، انرژی، حفاظت از آثار باستانی، تأمین مواد غذایی و … پیش بینی هوا نقش پررنگی دارد.

وی افزود: اصفهان در سال آبی جاری 88 میلیمتر در سطح استان را داشته که نسبت به بلند مدت 15 میلیمتر کاهش و نسبت به سال آبی گذشته وضعیت بهبودی داشته و 5 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اختلاف مجموع بارش های کشور و استان ها از ابتدای سال آبی جاری، خاطر نشان کرد: اصفهان 15 میلیمتر افزایش بارش داشته و چهار محال بختیاری 22 میلیتر افزایش داشته است که در اسفند ماه نیز چهارمحال بختیاری وضعیت مطلوبی داشته و اصفهان در مرز نمودار بوده است.

کاهش میزان بارش ها در اصفهان وی با بیان اینکه وضعیت بارش ها در فصل زمستان در نمودار کاهش پیدا می کند، گفت: میزان بارش ها نسبت به فصل زمستان روند کاهشی داشته و حتی در شهرستان های استان اصفهان از ابتدای سال آبی تا 21 اسفند ماه نسبت به حد نرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان ذخیره مطلوب آبی برای مصارف گرم سال/ کاهش ناپایداری جوی در هفته اول تعطیلات

فقدان ذخیره مطلوب آبی برای مصارف گرم سال/ کاهش ناپایداری جوی در هفته اول تعطیلات