مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-15سياسي

تعطیلی دفاتر پیشخوان بدون کسب اجازه ممنوع است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران گفت: به علت افزایش بی رویه هزینه اجاره، بیشتر دفاتر بدون اطلاع کارگروه دفاتر پیشخوان اقدام به تعطیلی دفتر می کنند که به این اقدام به عنوان تخلف رسیدگی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی رضایی مدیر کل ارتباطات استان تهران و رییس کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان در جلسه رسیدگی به تخلف تعدادی از دفاتر متخلف، رعایت دستورالعمل ها و تکریم ارباب رجوع را یک الزام برای دفاتر پیشخوان دانست و اظهار کرد: به طور منظم دفاتر پیشخوان در سطح استان مورد بازدید و رصد قرار می گیرند و گزارش تخلفات آنها به کمیته ارجاع مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی بخش عمده موارد رسیدگی شده در کمیته را عدم فعالیت دفاتر دانست و افزود: به علت افزایش بی رویه هزینه اجاره بیشتر دفاتر بدون اطلاع کارگروه دفاتر پیشخوان اقدام به تعطیلی دفتر می کنند که این اقدام بدون اطلاع و کسب اجازه ممنوع است و به عنوان تخلف مورد رسیدگی قرار می گیرد.

رضایی تاکید کرد: دفاتری که به هر دلیلی برای مدت کوتاهی امکان ادامه فعالیت ندارند حتماً باید به صورت مکتوب به کارگروه دفاتر پیشخوان اطلاع و مجوز لازم را اخذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی دفاتر پیشخوان بدون کسب اجازه ممنوع است

تعطیلی دفاتر پیشخوان بدون کسب اجازه ممنوع است