مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-15سياسي

مرزهای قانونی شورا را رعایت کنید


عضو شورای شهر تهران در صحن علنی ضمن تذکری به شهرداری تهران، گفت: مرزهای قانونی شورا را رعایت کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر امانی، روز سه شنبه در صحن علنی ضمن تذکری به شهرداری تهران، اظهارداشت: سه هفته پیش دست خطی را با خط خودم تنظیم کردم و 11 نفر از اعضا در حال امضا بودند که آقای علوی متوجه شدند و گفتند چیست و گفتم در مورد شورایاری ها متنی خطاب به هیئت رییسه شورا نوشتم و گفتند چون تخصصی کمیسیون فرهنگی است و روی یک طرحی کار کردیم و توضیحات مفصلی برای بنده دادند و بنده قانع شدم و نوشته ام را در دفترم گذاشتم، تا امروز سه هفته گذشت.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: متن پنج خط است که آن را می خوانم؛ ریاست شورای اسلامی شهر تهران، شورایاری ها نهادی مردمی و معتمدین مردم محلات شهر تهران هستند و به عنوان بازوی نظارتی شورای شهر تبدیل به درخت تناوری شده اند که وظیفه حفظ و حراست و آبیاری و زنده نگه داشتن این درخت با باغبان یعنی شورای شهر است.

وی عنوان کرد: بدیهی است قطع و خشک کردن درختان هر چند دردآور و تأسف بار است اما به سرعت انجام می شود اما کاشت، پرورش و نگهداری آن زمان بر و هزینه ساز است.

امانی خاطرنشان کرد: گزارش هایی دریافت کرده ایم که نوع برخورد شهرداران و مدیران شهری درباره این نهاد مردمی نگران کننده است؛ لذا استدعا داریم همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای قانونی شورا را رعایت کنید

مرزهای قانونی شورا را رعایت کنید