مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-15اجتماعي

عدم توجه به جلو مهم ترین علت وقوع تصادفات


رییس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور گفت: بیشترین علل وقوع تصادفات رانندگی در 11 ماهه 1400، عدم توجه به جلو و عدم رعایت به حق تقدم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمکاری شهرداری و راهداری ها با پلیس راهور در گلوگاه های کنترلی، تأمین و تجهیز استفاده از سامانه های هوشمند برای اعمال محدودیت های کرونایی را دیگر ضرورت های طرح تعطیلات نوروزی 1401 ذکر کرد.

جمالی نژاد همچنین بر بررسی وضعیت سامانه های موجود و آماده به کار بودن برای بهره گیری در طرح نوروزی، ساماندهی علائم، پاکسازی، تقویت، تابلوهای راهنمای مسیر در شهرهای طول مسیر، ساماندهی ورودی و خروجی شهرها و صنوف این محدوده، تعطیلی عملیات های عمرانی در سطح معابر شهری و ساماندهی، تقویت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

معاون عمرانی وزارت کشور بر همکاری راهداری ها با پلیس راهور و مدیریت شهری در شهرهای فاقد کمربندی در شرایط خاص آب و هوایی و مشارکت در عملیات راهداری تاکید کرد و گفت: از مجموع 461 شهرستان، 237 شهرستان فاقد کمربندی بوده و بار ترافیک جاده ای از میان گذر شهرها عبور می کند و همچنین شاهد وقوع تصادفات خسارتی و جرحی در شهرهای فاقد کمربندی به دلیل تداخل ترافیک جاده ای در حین عبور از میان گذرهای شهرهای فاقد کمربندی، عدم تطبیق سرعت معبر، فراوانی تقاطع ها، انشعابات متنوع خیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه به جلو مهم ترین علت وقوع تصادفات

عدم توجه به جلو مهم ترین علت وقوع تصادفات