مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-15دانش

ارزیابی حساسیت مخاطرات محیطی با استفاده از مدل رگرسیون لجستیک


انجمن علمی دانشجویی جغرافیا دانشگاه گلستان، کارگاه تخصصی «ارزیابی حساسیت مخاطرات محیطی با استفاده از مدل رگرسیون لجستیک» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی جغرافیا دانشگاه گلستان، کارگاه تخصصی ارزیابی حساسیت مخاطرات محیطی با استفاده از مدل رگرسیون لجستیک را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس دکتر زینب تیموری ـ دکتری جغرافیای طبیعی، 25 اسفند (ساعت 10 تا 12) و 26 اسفند (ساعت 13 تا 15) برپا می شود.

تعریف ارزیابی حساسیت، معرفی مدل رگرسیون لجستیک، معرفی نرم افزار R، بررسی همخطی بین متغیرهای مستقل، آماده سازی جداول Excel و SPSS جهت ورود به نرم افزار R، دستور نصب Package در R، فراخوانی داده های حاصل از نرم افزار R در SPSS، استانداردسازی نقشه و تهیه منحنی ROC محورهای این کارگاه است که به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) برگزار می شود.

کارگاه ارزیابی حساسیت مخاطرات محیطی با استفاده از مدل رگرسیون با همکاری انجمن علمی جغرافیا دانشگاه شهید بهشتی، بیرجند، چمران، دامغان، خوارزمی، سیستان و بلوچستان و محقق اردبیلی برپا می شود و علاقه مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شناسه @geo_golestan پیام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی حساسیت مخاطرات محیطی با استفاده از مدل رگرسیون لجستیک

ارزیابی حساسیت مخاطرات محیطی با استفاده از مدل رگرسیون لجستیک