مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-15سياسي

بزرگترین مجموعه نوشت افزار ایرانی آذربایجان غربی در آستانه تعطیلی


چند روز گذشته زمزمه هایی مبنی بر تعطیلی بزرگترین مجموعه تولید و توزیع نوشت افزار ایرانی در آذربایجان غربی باعث ناراحتی اصحاب فرهنگ و دغدغه مندان استان شده است.

- جهت اطلاع از کم و کیف ماجرا و دلایل این اتفاق به سراغ یاسین شیخلو مدیر و موسس موسسه فرهنگی پیام یاسین رفته ایم.

یاسین شیخلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در این باره اظهار داشت: وقتی رهبر معظم انقلاب برای اولین بار در سفر خود به استان خراسان شمالی موضوع بسیار مهم و راهبردی سبک زندگی ایرانی اسلامی را مطرح کردند به دنبال راه انداختن مجموعه ای افتادیم که این راهبری حکیمانه رهبر معظم را پیگیری کند.

وی ادامه داد: موسسه مردم نهاد پیام یاسین ارومیه، از سال 94 فعالیت خود را رسما شروع کرد و یکی از مجموعه های موفق و مردمی استان می باشد که توفیقات فراوانی در حوزه های مختلف فرهنگی به دست آورده است.

وی در مورد فعالیت های این موسسه گفت: برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی در حوزه ها و مصادیق مختلف سبک زندگی، برگزاری نشست های گفت و گو تحت عنوان گفتانه در بین جوانان و اقشار مختلف مردم با موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی، برگزاری نشست گفتانه های وحدت برای اولین بار در سه سال متوالی، برگزاری محافل انس با صحیفه سجادیه برای اولین بار در شهر ارومیه که با استقبال بزرگان و علمای شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مجموعه نوشت افزار ایرانی آذربایجان غربی در آستانه تعطیلی

بزرگترین مجموعه نوشت افزار ایرانی آذربایجان غربی در آستانه تعطیلی