مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-15سياسي

6 محکوم به قصاص از اعدام نجات یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، با کمک خیرین، معتمدین و تلاش شورای حل اختلاف و با گذشت اولیای دم، یک زندانی در صایین قلعه محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافت.

 آمارهای سنوات گذشته نشان می دهد که پرونده های مهم و سنگینی در شوراها مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفته و منتهی به مصالحه و سازش شده است.

حجت الاسلام نیارکی، رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه مقوله صلح و سازش، کاری سخت و دشوار و مسئله ای بسیار حایز اهمیت است، تصریح کرد: صلح و سازش تنها با پشتکار، دقت، حوصله و استفاده از  روش های خاص خود به سرانجام می رسد.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای امسال شاهد رهایی 6 محکوم به قصاص از پای چوبه دار با گذشت و ایثار اولیای دم و تلاش مجموعه دادگستری در استان بوده ایم افزود: برقراری صلح و سازش در پرونده های قضایی از اولویت های مجموعه دستگاه قضایی این استان محسوب می شود.

وی تأکید کرد: ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات البین از شاخص ترین ارزش های دینی و معیارهای اخلاقی است که اگر در سطح جامعه نهادینه شود و روحیه سازش و برادری مبنای عمل آحاد مردم قرار گیرد قطعاً موجب ارتقای امنیت روانی و توسعه اخلاق و معنویت در میان شهروندان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 محکوم به قصاص از اعدام نجات یافتند

6 محکوم به قصاص از اعدام نجات یافتند