مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-15اجتماعي

استفاده از نظر دانش آموزان در رتبه بندی معلمان/کلاس ها حضوری شود


می خواهیم در رتبه بندی معلمان حتی نظر دانش آموزان را نیز دخیل خواهیم کنیم و معلمان هر 3 سال یک بار برای حفظ رتبه خود ارزیابی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم احمدی لاشکی ظهر سه شنبه در سفر به فارس و در نشست برخط با رؤسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان گفت: مهمترین مشکل امروز آموزش و پرورش تأمین نیروی انسانی از لحاظ کمی و کیفی است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با 4 چالش درونی، بیرونی، اجرای واقعی سندتحول بنیادین و چالش تحلیلی بر اساس ویروس کرونا موجه است.

احمدی لاشکی گفت: عدم توازن بین نیروی انسانی ورودی به آموزش و پرورش و خروجی های ان باعث چالشی عظیم در این ارگان خواهد شد.

وی گفت: ما فقط در بعد آموزش نیروی انسانی کم نداریم بلکه در تأمین نیروهای خدماتی و مراقبین سلامت و معلمین تربیت بدنی نیز با چالش مواجه هستیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: در کشور با کمبود بیش از 60 هزار نیروی خدماتی مواجه هستیم که این کمبود امنیت مدارس را به خطر انداخته است.

احمدی لاشکی گفت: باید اضافه کار معلمان به طور ماهانه و منظم پرداخته شود تا انگیزه کافی برای کارکردن معلمان وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نظر دانش آموزان در رتبه بندی معلمان/کلاس ها حضوری شود

استفاده از نظر دانش آموزان در رتبه بندی معلمان/کلاس ها حضوری شود