مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-15اجتماعي

خلاقیت در ایجاد درآمدهای پایدار مورد توجه شهرداری ها قرار گیرد


باید خلاقیت در ایجاد درآمدهای پایدار مورد توجه نهادهای مدیریت شهری از جمله شهرداری ها باشد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: باید خلاقیت در ایجاد درآمدهای پایدار مورد توجه نهادهای مدیریت شهری از جمله شهرداری ها باشد.

بهمن امیری مقدم در نشست با شهردار، معاونین و شهرداران مناطق کلانشهر کرمانشاه با بررسی اقدامات انجام شده برای فضاسازی، زیباسازی و طراحی المان های نوروزی و آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز 1401 گفت: انتظار داریم شهرداری ها با بهره مندی از ایده های خلاقانه و نوآورانه و متناسب با فرهنگ، پیشینه و تاریخ این استان نسبت به زیباسازی شهر اقدام کنند.

وی افزود: ایجاد زمینه برای مشارکت مردم با رویکرد محله محور در زیباسازی و بهبود خدمات شهری بسیار ضروری است و این مهم با کار میدانی، جهادی و تلاش شبانه روزی و مهمتر از همه حضور در کنار مردم محقق می شود.

وی اجرای طرح های درآمدزا در شهرداری را با بهره گیری از ظرفیت های گردشگری یکی از راهکاری مناسب دانست و گفت: این نهاد عمومی برای پاسخگویی به انتظارات مردم به دلیل تغییرات صورت گرفته و بهبود و اعمال مدیریت مطلوب شهری باید ضمن توانمندسازی درون سازمان از پتانسیل های مردمی و بخش خصوصی نیز استفاده کند و اصلاح ساختار درآمدی به ویژه عدم وابستگی به درآمد کمیسیون ماده 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت در ایجاد درآمدهای پایدار مورد توجه شهرداری ها قرار گیرد

خلاقیت در ایجاد درآمدهای پایدار مورد توجه شهرداری ها قرار گیرد