مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-15سياسي

درخواست نماینده اهر برای ارائه طرح ساماندهی کارکنان شرکت ها به صحن مجلس


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: از هیات رییسه مجلس انتظار داریم طرح ساماندهی کارکنان شرکت ها را به صحن بیاورید.

- نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: از هیات رییسه مجلس انتظار داریم طرح ساماندهی کارکنان شرکت ها را به صحن بیاورید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محرم زاده یخفروزان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: اقدام نامشروع رژیم عربستان سعودی در کشتن مردم، جوانان و شیعیان را محکوم می کنم و از اقدام به موقع سپاه مقتدر برای درهم کوبیدن مخلان امنیت تشکر و قدردانی می کنم.

وی در ادامه از شورای عالی کار در خصوص افزایش مناسب حقوق و دستمزد کارگران تشکر می کرد و گفت: از هیات رییسه مجلس انتظار داریم طرح ساماندهی کارکنان شرکت ها را به صحن بیاورید و عدم پرداخت حقوق چهار ماهه کارکنان شرکت ها موجب رنجش نمایندگان شده است، خواهش می کنم وزارت نیرو و سایر وزارتخانه ها تمهیداتی بیندیشند.

نماینده اهر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمهیدات لازم برای خرید تضمینی سیب از منطقه ارسباران و ایجاد زمینه صادرات را شاهد نیستیم، انتظار داشتیم در پایان سال این کار ضروری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده اهر برای ارائه طرح ساماندهی کارکنان شرکت ها به صحن مجلس

درخواست نماینده اهر برای ارائه طرح ساماندهی کارکنان شرکت ها به صحن مجلس