مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-15سياسي

بیانیه نمایندگان اقلیت دینی مجلس در محکومیت اعدام دسته جمعی در عربستان


نمایندگان مسیحیان آشوری و کلدانی، ارامنه اصفهان و جنوب ایران، تهران و شمال ایران، کلیمیان و زرتشتیان در مجلس، با صدور بیانیه ای اعدام 81 مسلمان توسط رژیم آل سعود را محکوم کردند.

- بیانیه نمایندگان اقلیت دینی مجلس در محکومیت "اعدام دسته جمعی" در عربستان نمایندگان مسیحیان آشوری و کلدانی، ارامنه اصفهان و جنوب ایران، تهران و شمال ایران، کلیمیان و زرتشتیان در مجلس، با صدور بیانیه ای اعدام 81 مسلمان توسط رژیم آل سعود را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه که روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی قرائت کرد، به شرح زیر است: در چنین صحنه ی عاری از هرگونه مسئولیت پذیری و پاسخگویی در قبال جنایات ارتکابی، عربستان سعودی، بار دیگر به نقض گسترده حقوق بشر و سوءاستفاده از قدرت در قلمرو تحت حاکمیت خود مبادرت ورزید.

اعدام 81 نفر و اتهامات وارده به آنها را با تردید جدی روبرو ساخته و آن را به تسویه حساب سیاسی بدل کرده است.

جنایات بزرگ و حملات ددمنشانه علیه برادران مسلمان شیعه توسط آل سعود در خارج از کشور از جمله یمن قهرمان و مقاوم و قتل عام بی رحمانه مردم مظلوم و بیگناه عربستان به بهانه های واهی و پوچ، زنگ خطر تزلزل شالوده های کثیف و ارتجاعی رژیم خودباخته، مستبد و کودک کش و دست نشانده آل سعود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نمایندگان اقلیت دینی مجلس در محکومیت اعدام دسته جمعی در عربستان

بیانیه نمایندگان اقلیت دینی مجلس در محکومیت اعدام دسته جمعی در عربستان