مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-15حوادث

انفجار مواد محترقه دست ساز و مصدومیت نوجوان 17 ساله زنجانی


مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: انفجار مواد محترقه دست ساز موجب مصدومیت نوجوان 17 ساله شد.

- ایسنا/زنجان مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: انفجار مواد محترقه دست ساز موجب مصدومیت نوجوان 17 ساله شد.

حبیب الله والی در گفت وگو با ایسنا، از انفجار مواد منفجره دست ساز در زنجان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تماسی که با مرکز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در ساعت 12:12 امروز، حادثه انفجار در محله امجدیه گزارش شد.

وی افزود: به محض تماس، دو اکیپ عملیاتی از نزدیک ترین ایستگاه ها در سریع ترین زمان و در ساعت 12:15 به محل حادثه انفجار مواد منفجره دست ساز اعزام شد.

این مسئول با بیان اینکه عملیات اطفای حریق به پایان رسیده است، ادامه داد: در این حادثه یک نوجوان 17 ساله که مشغول ساخت مواد منفجره دست ساز بود، آسیب دیده و خسارات مادی از قبیل دودگرفتگی منزل و تخریب اسباب خانه اتفاق فتاده است.

والی با اشاره به وقوع دو حادثه روز گذشته، تصریح کرد: روز گذشته نیز دو حادثه در منطقه اسلام آباد و کوی فرهنگ با چهار مصدوم اتفاق افتاده و سبب تخریب وسایل خانه شده است.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، یادآور شد: شهروندان اتومبیل خود را در کوچه های تنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار مواد محترقه دست ساز و مصدومیت نوجوان 17 ساله زنجانی

انفجار مواد محترقه دست ساز و مصدومیت نوجوان 17 ساله زنجانی